29/9/2023 星期五 Jumaat
中秋节事假 Cuti peristiwa Hari Kuih Bulan
批准 Kelulusan: JPNPK.SPS.USJK.600-8/19 JLD.17(73)
祝福各界:中秋节健康
Kami mengucapkan selamat Kuih Bulan kepada semua yang meraikan.
特此通知,谢谢。
Terima kasih.
欢迎浏览怡保圣美嘉华文小学部落格。 箴言22:6 教 养 孩 童 , 使 他 走 当 行 的 道 , 就 是 到 老 他 也 不 偏 离 。 Proverbs 22:6 Train up a child in the way he should go and when he is old he will not depart from it.
29/9/2023 星期五 Jumaat
中秋节事假 Cuti peristiwa Hari Kuih Bulan
批准 Kelulusan: JPNPK.SPS.USJK.600-8/19 JLD.17(73)
祝福各界:中秋节健康
Kami mengucapkan selamat Kuih Bulan kepada semua yang meraikan.
特此通知,谢谢。
Terima kasih.
*Majlis Pelancaran Program Sahsiah Terbilang Hentikan Buli Membentuk Anak yang Baik lagi Cerdik (ABC) KPM secara dalam Talian*
Tarikh : 22 September 2023 Jumaat
Masa : 1045 pagi - 1145 tengah hari
Semua murid tonton di kelas masing-masing.
Pautan 1: https://www.facebook.com/KemPendidikan/
Pautan 2: https://www.youtube.com/live/mc1J5ZMaYwU
Jumlah kehadiran murid dan maklumat sekolah pada akhir program akan diisikan oleh pihak pentadbir sekolah.
Terima kasih
Pengumpulan One Page Report SMAA
Tujuan:
Mengumpulkan semua One Page Report untuk memudahkan urusan pemantauan
Memudahkan layaran orang umum.
Klik pada pautan Google Form untuk hantarkan One Page Report SMAA
Aliran kerja:
15/9/23
10:30a.m. - 12:30p.m.
Pertandingan mewarna semperna Hari Malaysia
马来西亚日填色比赛
材料:
1,2年r级:木颜色
3,4年级:木颜色+蜡笔
5,6年级:蜡笔+水彩
9月16日 星期六:马来西亚日假期
9月28日 星期四:先知穆罕默德冥诞
16/9 Sabtu: Cuti Hari Malaysia
28/9 Khamis: Cuti Hari Keputeraan Nabi Muhammad S.A.W
填写团结指数问卷
Kajian Pengukuran Indeks Perpaduan
期限 Tempoh pengisian: 4/9-12/9
小学:仅限6年级学生 Murid Tahun 6 Sahaja
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScXghEyeg_PRSuXscm7KQc4o01hB3d26UcexWVagA_3IDhHHw/viewform
中学:预备班,Tingkatan 1-6 Pelajar Peralihan, Tingkatan 1-6
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc3m-mFRTrPgjef1NBGydpD8f94TI4wa3ixHSXmDB_offQRbQ/viewform
2023年TS25高年组科学常识比赛
Kuiz Sains Tahap 2
Minggu STEAM TS25
4/9/2023 星期一 5年级
5/9/2023 星期二 4年级
6/9/2023 星期三 6年级
问卷链接:
https://forms.gle/knvFnA7UfYf9yDWm9
校方将每天更新试卷密码,以便杜绝作弊现象。
评分/遴选制度: